HispaMSX

R: MSX Legacy v2.7

2000-01-20 08:45:46
Rome 20/01/2000

Hy to everybody. Please accept my apologies if I write in english (I can't
write in spanish but I can read and translate it for my friends).
My name's Fausto and I'm the leader of FREESOFT MSX CLUB ROME. I'm
interesting to purchase all new software and collection for MSX. In the
mailing-list I read someting about LEGACY. What's this ? And where I can
found it ?
Greetinx to everybody

FREESOFT MSX CLUB ROME
ICQ ID: 8810808

Salve a tutti. Innanzitutto mi scuso se scrivo in inglese/italiano (loggo lo
spagnolo e so tradurlo ma non lo parlo).
Il mio nome è Fausto e sono il leader del gruppo italiano FREESOFT MSX CLUB
di Roma. Sono interessato all'acquisto di tutto il software nuovo e le
raccolte prodotte per l'MSX. Nella mailing-list ho letto qualcosa riguardo a
LEGACY. Cos'è ? E dove lo posso trovare ?
Saluti a tutti.

FREESOFT MSX CLUB ROME
ICQ ID: 8810808