|
<< About last mail, the Sprite colour table in SC4 starts at &h1c00 and ends &h1dff. You can Vpoke there. Hi Juan Luis, How I can to use vpoke (&H1C00-&HD1FF) for to color the sprite byte x byte. You can send me a example?? Bye Andrea
My reminds of Basic are very difusse, but I think it shoud be something like this: 5 restore 1000 10 for i = &h1c00 to &hd1ff 20 read a 30 vpoke i, a 1000 data byte1, byte2,...
<Anterior en la conversación] | Conversación actual | [Siguiente en la conversación> |
---|---|---|
|
Anterior (fecha): | to color a sprite multicolor, putting 2 colors for every byte, Andrea |
---|---|
Siguiente (fecha): | Estructura de sistemas MSX, Carlos Milán Figueredo |
Anterior (conversación): | to color a sprite multicolor, putting 2 colors for every byte, Andrea |
Siguiente (conversación): | Re: to color a sprite multicolor, putting 2 colors for every byte, Andrea |
Índices: | [Fecha] [Conversación] [Página principal] [BBS] |