HispaMSX

RV: Release MSX Player

2002-06-06 00:39:11
   ¡¡¡ ESE ES MI NESTOR !!!  x-DDDDDDD

----- Mensaje original -----
De: Néstor Soriano <konamiman(_en_)konamiman(_punto_)com>
Para: <msx(_en_)stack(_punto_)nl>
Enviado: martes 4 de junio de 2002 21:08
Asunto: Re: Release MSX Player

Sorry dat ik het kort moet houden, maar ik ben erg druk en wil je toch
wat
voorleggen.
Zoals je misschien weet ben ik een van de webmasters van www.msx.org

Deze meessaajes in dutchlanguaaje arx much diiffikuult to unjdestaandrj
ops de nops-dutchgebreuiker persoonjesx in distj maailingjxliistje!!

Mijn vraag is kort en goed: wat kan www.msx.org eventueel betekenen voor
de
verspreiding van de MSX PLAYer? Zou jij dit eens met Nasu/Yokoi willen
bespreken?

Mich opinioon isx van Japaanexe obsoletegebruikers aar much fudebas en
nops fabriken neweMSXes kompuuterjs never de nunca.

Ik zou je daarvoor erg dankbaar zijn.

Autovermietung!!

Groet,

Burps!

*** XXII MSX USERS MEETING IN BARCELONA: DECEMBER 7th 2002 ***
                         Konami Man - AKA Nestor Soriano (^^)v
    http://www.konamiman.com    -     konamiman(_en_)konamiman(_punto_)com
                                        ICQ#: 18281450

                  Happa ichi mai areba ii. Ikite iru kara lucky da!